Merve53 Kızlar normal doğum sonrası kanamanız ne kadar sürdü ve şiddeti nasıldı. Benim tarif edemeyeceğim kadar çok fazla kanamam var bacaklarımdan aşağı akıyor nerdeyse halılar yataklar battı bez dayanmıyor. Parça parça şeylerde geliyor bu durumu yaşayan oldu mu kaç gün sürüyor böyle? Çok kötüyüm😔
Deletedmom277 Merve53 Aynı ben 😂 50 küsür gün sürdü sezaryen oldum. Parça parça dediğin gibi ama çok normal. Kanama bitip adet başlayınca da bu kadar yoğun olacak ilk 1 sene böyle
Merve53 Deletedmom277 yaa gerçekten mi çok olsun ama her yeri batıracak kadar da olmasın ya böyle olursa evden çıkılmaz valla 😁😁
Merve53 Mirkanyakup korkma canım ama tedbirini al ben biraz tedbirsiz yakalandım böyle kanama olacağını bilmiyordum