Busra5354 eessrr hamilelilte hiö bir lekelenme normal değildir. Doktorunuza danışın ilaç verecektir 🤗
maviportakal_ eessrr korkmayın ama doktora gitmelisiniz muhtemelen progestan başlatacak aynı haftalarda benimde olmuştu
maviportakal_ eessrr çok geçmiş olsun bi süre yorma kendini doktorun söylemiştir zaten dinlen bol bol
Minikcivciviimm eessrr çok geçmiş olsun canım yat dinlen yorma kendini ayaklarinin altina yastik köy öyle yat ben iki kere yaşadım korkma Allah’ın izniyle geçiyor
cakmak81 eessrr 7+3 haftalığım eve 2 haftada 2 kez lekelendim ilkine yerleşme kanaması dddiler dün tekrar lekelendim doktorum ufak bi kanama alanı var ama önemli değil dedi zaten progestan kullanıyorum tüp bebek annesiyim ama tüm ilaçları kullanmama rağmen yine de korkuyorum
myangelson eessrr gebelikte hiçbir lekelenme normal değildir düşük riski olabilir. Önlem amaçlı ilaç verilebilir. Umarım gitmissinizdir doktora
eessrr Yanıtlayan herkese teşekkür ediyorum dün dediğiniz iğneyi vuruldum bugün de kendi doktoruma gittim çok şükür bebekle alakalı değilmiş idrar yoluyla alakalı bir durummuş ilk gebelik olunca biraz panikledim haliyle herkese tekrar teşekkür ederim ♥️