
Canlar bu testi kullanıp hamile olduğunu öğrenenler varmi aranızda
Yaptıysanız adetinize kac gün kala yapmıştınız
Ben bu testi yumurtlamanin 10 ve 11 günü yapmayı planlıyorum bakalım cumartesi ve pazar günü yumurtlama 28 inde oldu inşallah çıkar yaa 10 .11 günler yaparsam adetime 4 gün Kalmış olucak