elifato yarensl bende bugün doktora gittim 2li test için şans eseri cinsiyetini öğrendik 😂 12 haftalık olmasına rağmen çok belirgindi cinsiyeti erkek
rahimeiscann yarensl hayırlısı olsun 12 haftalık ken devlet kontrollerim var erkek dedi 15 özele gittik cinsiyeti öğrenmek için net oda direk Erkek dedi yani devlet bence hiç yanılmıyor diyor çoçuklarımda demişti sağlıkla alın bebeğinizi inşallah 🙏
yarensl -Enise05 devlet takipliyim devletteki doktorum kesin değil ama koza benziyor detaylıyı bekleyelim demişti bugün özele gittim 3 kere baktı kız dedi 🥹
Parek00 yarensl Benimkide 13. haftada kıza benziyor ama dedi teyit edemedik 17 olacağız :D Kızım diyorum ama hayırlısıııı kız hissediyorum bende:) 2 oğlum da 11 - 12 de öğrenmiştim
nazar_73 elifato üç. Çizgi var ya oraya tıkla gir orda resim yükle var gogleden yükleyip kopyala kısmı var canım ona basıyon