bsrm ben geçen ay kimyasal geçirdim sonucum 17.1 koştum gittim beni korkuttular diye baktım doktor bana bağırdı dedi işte kese yok niye bakıp ilaç verecem falan bende emin olmak için tekrar buraya sordum çünkü başka doktorlar günün geçer geçmez hastaneye git dediler bana o doktorda gidince laf etti kese yok neye bakım diye