Bugüne kadar gittiğim doktor ünide doçentti ve ilk gittiğimden beri dış gebelik, erken doğum riski ve son olarakta bana kanama var demişti. Progestan başlatmıştı ben içini okuyunca içmedim emzirdigim için. Dün bana kanama alanı var düşük yaparsın deyip durdu bugün içimiz rahat etmediği için zorla başka bir doktora sıra bulduk ultrasonu çok iyi ve bilgili bir doktor şansımıza sıra bulabildik ve bana her şeyin gayet yolunda olduğunu söyledi kızlar deli oldum kanama falan yok rahimde boşluk var bebek buyudukce kapanacak dedi. İçim çok rahatladı ama çokta sinirliyim koca doçent eğitim veriyor ve verdiğim bilgilerin hepsi yanlış!! Ülkede doğru düzgün doktor kalmamış resmen ya.