Kızlar doğum yapalı 15 gün oldu ben perişan oldum göğsümün ağrısından . Sağ göğsüm de yara olmadı sürekli emzirdiğim için belki ilk emdiği zaman acıyor sızlıyor sonra ağrı geçiyor ama sol göğsüm beni mahvetti böyle bir ağrı hayatım boyunca görmedim . Hep korktum vermekten geçenlerde taş gibi olmuştu enfeksiyon kapar diye korktum ağlaya ağlaya bebeğin ağzına verdin emdi sonra rahatladım ama tabi ben öldüm ağrıdan . 3 gündür düzenli veriyorum ama her verdiğim de ağlayarak korka korka canımdan can gidiyor hele ki emdikçe kenarları yara olmuş . Tahin yağı kullandım fayda etmedi kantaron yağı kullandım fayda etmedi şunu yap rahatlarsın 2 güne iyileşirsin dediğiniz bişey varmı beni kurtarın bu ağrıdan lütfen çünkü ben artık dayanamıyorum 🥹🥹🥹