Admsarzu Kızlar sanırım dünden beri var çünkü sabah kalktığımda vardi sarı akıntı neden olabilir ? İnternette enfeksiyon yaziyor . Yaşayan varmı ? İdrarda yanma da var biraz.
Seloloo Admsarzu gebeliğin başlarında bende de oldu. sağlık ocağında kan tahlili verdim doktoruma gönderdim sonucu çıkınca. İdrar yolu enfeksiyonu demişti ilaç verdi saşe toz kullandım geçti çok şükür
mervestyledd Admsarzu merhaba şu anda 9+4 üm ve birkaç gündür sarımsı akıntım var. Neticeniz ne oldu?
Admsarzu merveyilmazz55 sarı turuncuya çalan az bir akıntı ama sürekli günlük pedime bulaşıyor az da olsa
merveyilmazz55 İkisi için de endişelenmene gerek yok bence enfeksiyon ilaç ile kolayca tedavi edilebilir. Mantar da süt kesiği gibi bir akıntı ve kaşıntı olur. bir an önce doktora danışmanı tavsiye ederim
Admsarzu merveyilmazz55 almanyadayim burda çarşamba günü kadın doğum kapali sadece acil açık yarin mutlaka gideceğim 😔
Admsarzu elifmrlll gittim önemli bir şey değil dedi bebeğin durumu iyi sadece progestana devam et dedi
elifmrlll Admsarzu Benim bir haftadır öyle problemim vardı bugün de kahverengi sümüksü akıntılar geldi yoğun şekilde gittim doktora doktor olmadığı için ebe baktı yarın tekrar gidicem ultrasonla bakılacak
merveyilmazz55 Less58 fitil ve krem vermişti bana doktor geçmişti tabi tekrarlayan kronik mantarlarda lazerle yakma gibi bir yöntem var ismini tam bilmiyorum o tedavi en etkilisiymiş
Admsarzu Seloloo bende enfeksiyon da çıkmadı 8. Haftamda kanamadan dolayı 4 gün hastanede kaldım o zamandan kalan kurumuş kan olabilir belki dedi doktorum.
Seloloo Admsarzu bambaşka durumlar ne yazık ki bir şey diyemedim. Bu konuda doktor tecrübesine güvenip iyi düşünüp takipte kalmakta fayda var. Dualarım seninle 🤲🏻☺️