melissa0615 Ya kızlar yardım edin ben mayısta kürtaj olmuştum adet günlerim 30 dan 22 güne düştü yumurtlamam uygulamaya göre değerlendirdim ama adete 5 gün var şuan test yaptım negatif normalde çıkar diye biliyorum bat 7 8 Eylül kafam çok karışık
tahamommy melissa0615 hepsi birbirinden farklı tecrübe oluyor 🥹 uygulamadan ziyade yumurtlama testleri daha net sonuç veriyor bide tabi vücudunuzu tanıyorsanız yumurtlama akıntısı oluyormuş ben anlayamıyorum onu 😅 çatladıktan sonra 10. Gün erken test için en uygun tarih ben öyle öğrendim
melissa0615 tahamommy 3 gündür vücudum yanıyor resmen hasta falan olucam sandım ama yok kasıklarım da çekiliyor ay bilmiyorum arkadaşım ya
tahamommy melissa0615 çoğu zaman adet belirtileri ile aynı oluyor benim öyleydi mesela 9. Gün test yapmıştım negatifi görünce umudum tükenmişti elimdeki son testide yapıyım çıksın aradan dedim 10. Gün sabah yaptım pozitifi gördüm senin daha erken bence ya çatlamanın kaçıncı günü