jalepone Ya arkadaşlar bu gün özellikle bir saattir kaburgamın altı agrıyor midem mi tam anlayamıyorum bayağı da agrıyorbunların hamilelikle ilgisi var mıdır ki 🤔 Kötü birşey yoktur değil mi ?
Heleniko jalepone benimde şuan kaburgam ağrıyor eğilip kalkamıyorum o derece ama bizim ilişki sırasında oldu doktor bı sıkıntı olmaz dedi
jalepone Heleniko hayır benim o tarz bir şey değil durup dururken bir saattir baya sıkışma gibi bir agrı var anlamadım .
tahamommy jalepone kaçıncı haftadasınız? Benimde bazen akşamları oluyor sanki bıçak saplanmış gibi biraz ayağa kalkıp yürüyünce pozisyon değiştirince geçiyor
Tazeanne2016 Kaçıncı haftadasınız? Bebek büyüdükçe kendine yer açmak için kaburgalar da açılma oluyor tamamen normal bir durum özellikle sağ tarafta bıçak batması ya da ağrı tarzında olabiliyor
jalepone Tazeanne2016 7+1 deyim bebek şuan çok ufak değil mi bunn agrısı için . Bir de bazı postlarda arkadaşlar böbrek büyümesi gibi şeyler yazmış içeriğine girip bakmadım nasıl bir şey bilmiyorum ama öyle bir şey olmaz inşallah
tahamommy jalepone hee çok erkenmiş canım ya bende bebek yapıyor sandım 🥲 belki rahim büyüdüğü için organların baskısı da olabilir bilemicem benim genelde sırt ağrım oluyordu o zaman