Ben yaptırdım şuan sonuç bekliyorum 10 iş günü içersinde çıkar dediler 10500 TL ödedim doktorla görüştüm 2li 3lü taramaya gerek yok dedi 2li taramada olumsuz birşey duyup canım sıkılmasın diye direk fetal DNA verdim etrafımda down sendromu denilip ağlayarak fetal DNA sonucu bekleyen çok insan gördüm maalesef bende buna benzer şeyler yaşayıp üzülme riskini göze alamadım 10. Haftadan itibaren yaptırılıyor