Testiniz de bişey göremedim açıkcası. Yumurtlamanız adete yakında olması normaldir bende bunlarla takip ediyordum bir ayda 2 defa yumurtlama yaşamıştım sizinde böyle oluyor sanırım, bu günleri de değerlendirebilirsiniz bence. Test fotoğrafında da o pembelik daha geçmemiş ya çok belli olmuyor açıkcası. Zaten beyaz çizgi görülse bile malesef negatif oluyor, bende de hep beyaz çizgi çıkıyordu bide daha belirgin duruyordu ama hep negatif oldu …