Çok korkuyorum hamile kalmaktan. Korunuyoruz ama hiçbir yöntem yüzde yüz korumaz. Bu sabah hafif karın ağrısıyla uyandim adet ağrısı gibi. Ama hamile olduğumu bilmeden önce de bu belirtim olmuştu test yapmıştım pozitifti. Şimdi aynı şey olmasını istemiyorum. Bu kadar uzun süre adet olmayan oldu mu doğumdan sonra?