AdenLina99 Kızlar merhaba pazartesi günü mağazadan teslim diye sipariş verdim hala sipariş alındı diyor hazırlanıyor vs demiyor acaba mağazadan teslim olduğu için gitsem alabilirmiyim?
arven000 AdenLina99 onu ben de yaptım ama maalesef alamadım. Mağazadan teslim ama mağazaya da kargoyla depodan geleceği için beklemiştim. Yani mağaza hazırlamıyordu
erikarpuz AdenLina99 gratis online pişmanlık maalesef çok uzun sürüyor ya sürdüğü oldu açıkçası ben acil ihtiyacım dışındakileri alıyorum artık ordan indirimde stok falan yapınca iyi oluyor
AdenLina99 arven000 Pazar gecesi tatile gidiyoruz tatilden önce elimde olsun istedim ama galiba uzun sürecek gibi hafta başında verdim haftasonuna yaklaştık daha hiç bir ilerleme yok 🫣
arven000 AdenLina99 evet aynı durumdaydık. Hatta iptal istedim kabul etmediler hazırlanıyor aşamasında olduğu için önce mağazaya gelcek sonra iade dediler. Ama şöyle bir durum var bana önümüzdeki hafta gelir dediler ama olduğumuz haftanın son günü gelmişti.