Begonvil15 Kızlar bebeğim için oda yapmıcam sadece gardrop almak istiyorum, internet sitesinden mi aldınız olduğum şehirdeki mobilyacıları da gezmeye çalışacağım önerilerinize açığım. Dolabın şekliyle ilgili öneride de bulunabilirsiniz
erikarpuz Begonvil15 ben de sadece dolap ve park yatak aldım çocuk dolaplarını sevmiyorum çok küçükler yerine depolamasını güzelce kullanabileceğim bir model aldım jysk markasında 3 çekmeceli askılı raflı dolap vardı 2 rafı iptal edip oraya da iç çekmece aldım 7 çekmece oldu çok memnunum her şeyini topladı gerçekten dışarda sadece oyuncak ve ana kucagı kaldı her şey içinde
ozlemsn Begonvil15 Trendyol tabi mobilyadan aldım ama 2 oldu kırık geliyor sürekli tedarik ediyorlar bakalım yeni gelen paket nasıl gelcek
hulya10 Begonvil15 ben de çocuk dolabı gibi almak istemedim uzun süre kullanır diye kelebek mobilyadan aldım 3 kapaklı gardrop modeli martha diye geçiyor
ynzl Begonvil15 ben seri imalat yapan klasik mahalle arası tarzında bir mobilyacıdan sadece gardrop ve şifonyer aldım. Ebebek’te de indirim vardı o zaman aynı fiyattı ama onlar suntaydı biz mdf aldık. Beyaz tercih ettim ileride oda yaparken de kullanırım diye
Begonvil15 erikarpuz fotoğraf atabilir misiniz ya zahmet olmazsa tam anlayamadım merak ettim dediğiniz markayı da hiç duymadım. Bende park yatak aldım
erikarpuz Begonvil15 iç dizaynı böyle sağdaki en alt rafı kaldırtıp oraya delikli olan çekmeceyi yerleştirdim sol askı bölümünün altına taktırdım orda da bir raf daha olmuş oldu
Begonvil15 ozlemsn ay bende bundan çekiniyorum açıkçası kırık eksik vs gelirse ordan diye.. kurulumunu siz mi yapıyorsunuz getirenler mi yapıyor
Begonvil15 hulya10 bende 2 ya da 3kapakli bir gardrop almak istiyorum uzun yıllar kullanalım diye. Siz memnun musunuz
Begonvil15 ynzl Şifonyer çok çok gerekli mi sizce ? Şu an biraz sıkışığız sadece dolap almayı düşünüyorum
Gul1402 Begonvil15 bende sizin gibi düşünüyorum, rabi mobilya var onun 4 veya 3 kapaklisini düşünüyorum
DuruDefne_mommy Begonvil15 Şuan 2 kapılı kullanıyorum kızıma Kasımda dogumum var kardeşi olucak aynı odayı kullanacaklar ama yeteceğini düşünmüyorum dolabın o yüzden bu modeli tasarladım ikeadan bunu alıcaz
Begonvil15 DuruDefne_mommy 3 kapılı almak daha mı mantıklı sizce ? Şu an kendi evimdeyim ama şehir dışına atamam çıkabilir bilemedim yaaa
DuruDefne_mommy Begonvil15 2 kızım olacağı için 3 kapılı anca işimi görür isterseniz 2 kapılı da alabilirsiniz sonrasında yanına ilave yapabiliyorsunuz 3 kapılı ya da 4 kapılıya cevirebiliyorsunuz ic dzaynı tamamen sizin istediğiniz gibi oluyor raflarin nerde durması gerektiğini askının nerede durmasını gerektiğini .Tasariminiza göre fiyat artıyor ya da yükseliyor ama kullanış olarak kesinlikle ikea dan bakın derim benim 2 kızıma da 3 kapılı iş görür yeter artar bile çünkü uz dzayni tamamen istediğimiz gibi
ynzl Begonvil15 ben almasam da olurmuş dolduramadım hem dolabı hem şifonyeri. Ama ben çocuk odası yaparken de kullanmayı düşünüyorum o yüzden almıştım almasanız da gayet yeter bence 🥰
Aleyy23 Begonvil15 bbutik mobilyadan aldık. henüz kurulmadı ev değişikliği sebebiyle ama 2 yıl garantili her türlü güvenilir diye düşündük. imkan dahilinde şifonyerde alın bence ilerde takımı vs bulunmayabilir
hayalperest2310 Begonvil15 bende sadece dolap aldım 4 kapaklı gayet işimi görüyor bebek oda takımları zaten kullanışsz oluyor ben kaldıgım yerden aldım 9 bine indirimdeydi