Merhaba anneler(anne olsanız da olmasanız da kalbinize doğan bir evladınız var) bugün aşılamada 6.günüm kasık ağrılarım,göğüs yanı hassasiyetim(dayanılmayacak şekilde değil),sol kasıkta pıtpıt atma,fazlaca gaz var :)) ben Almanya’da yaşıyorum burda oldum aşılamamı Amh değerim 5.8,yıkamadan sonra hareketli sperm sayısı 9milyon.Benim kafama takılan öncesinde ilaç vermedi sadece çatlatma iğnesi verdi sonrasında da ilaç vermedi acaba her şey yolunda olduğu için mi vermedi 🥹 bir de aşılamadan önce görüyorum yıkama yapıyorlar bende yıkama da olmadı.