Arkadaşlar selam 37+3üm bugün nst girdim , bebeğimin kalp atışları 140-150 civarı seyrederken bi anda 90-99lara düşüp durdu. 2-3 kere tekrarladı bu durum. Ama sonra doktor dedi ki bebek hareket edip konum değiştirdiği için senin kalp atışlarını algılamış cihaz. Sonuçlar normal 10 gün sonra görüşelim dedi. Böyle bi durum yaşadınız mı? Önümde 10 gün olduğu için biraz tedirginimm 🥲