kayrasu Doktor bır tık ense kalınlığı var bebekte dedı çok üzüldüm 2 lı tarama için kan verdım düzelir mı sonradan bilgisi olan yazabilir mi
lux38 kayrasu benim 11.haftada 3.5 çıkmıştı 16.hafta gbi düzelmişti ama yinede amniyosentez yaptırmıştım bu arada ikili test yaptırmayacaktım doktor ultrasondan gördü ense kalınlığını
Queen3524 kayrasu şöyle söyleyeyim ozaman 3 mm altında ise fetal dna yaptırabilirsiniz içiniz rahatlar ve genelde bir sorun çıkmıyor.Benim kızımın ilk hafta 3,38 diğer hafta 4,40 öbür hafta 5mm ölçüldü amniyosentez oldum bir problem olmadı