esrayys Kızlar merhabalar dün hamıle olduğumu öğrendim burdakı uygulamaya göre 4+3 beta hcg 1040 çıktı bı defa dış gebelik gecırdım korkuyorum ıster ıstemez sızce normal mi
Rumsamut esrayys Gayet normal benim de 4 haftalıkken 900 küsür çıkmıştı. Zaten düzenli artış normal olanı. Ultrasonda kese içinde bebeği görmeden dış gebelik olup olmadığı kesin anlaşılmayabilir. Ama beta değeriniz güzel çıkmış
3boysmom esrayys bende dış gebelik geçirdim en büyük korkum tekrar geçirmekti ama hamdolsun öyle olmadı iyi düşün iyi olsun🙏 şimdi hanileyim 4 haftalıkken 30ile öğrendim🙏 düzenli beta artışı takip et aynı yerde kan vermeye çalış en sağlıklı o şekilde anlarsın💓