Ayseozer35 eslem2121 benimde normal adet olacağım gün biraz günlük pedime gelmişti dediğin gibi nokta gibi de heyecanlanıyorum böyle olunca 😄
YyyyYasemin Ayseozer35 en erken yerleşme kanamam oldu sonradan 6 haftalıktan itibaren kusmam vs başladı
Ayseozer35 YyyyYasemin vaktini ayırıp yazdığın için sağol ben de biraz beklicem bakalım ne olur zaman göstericek
Ayseozer35 tirinitii haklısın benim bugün 6 gün oldu pazartesiye kadar beklicem adet olmazsam dr gidicem hayırlısı bakalım
babysmom1 Ayseozer35 Ayseozer35 Ayseozer35 10 haftaya yakın olmam gerekiyordu son regl tarihine göre ama ultrasonda 5+5 çıktık 🥹
Ayseozer35 babysmom1 olsun maşallah zaten son haftalara doğru birazda olsa kendi haftasını yakalıyormuş Allahım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🥹
babysmom1 Ayseozer35 teşekkür ederim isteyene rabbim aratmadan kolaylıkla bu duyguları yaşamayı nasip etsin❤️