Merveangel Kızlar eşim yiğit diyor ben umut ikiside bizim akrabalarda yok bu isimlerdeki bebisler nasıl oluyor fikirlerinizi alabilirmiyim isim sizce bebegi etkilermi sizce hangisi güzel tek isim koyucaz ikili isimleri sevmiyorum
Merveangel Elifffcik67 Feyza07 Littleprince Deletedmom277 Seymavahit60 fancy Kbradmrdg Yasemincifci Saratln Deletedmom667 Seymakayaoglu Mehtapp06 Seher_ Anneyimmmmm Nagihanbayrktr Serpilysr Popmum Esrasrgn ValideSultan Ela11 gdaslik [silindi] çok saolun kızlar çok teşekkür ederim yorumlarınız için çoğunlukla yiğit denmiş
Seher_ Merveangel bende Yiğit koyucam tam bir erkek ismi hatta geçen hafta kontrole gittiğimizde asker selamı verdi bide fotoğrafimizda var çok güzel demkki ismini sevdi ismi gibi Yiğit olucak😂
Nagihanbayrktr Merveangel bende oğlum olursa yiğit vermeyi düşünüyorum 😻 Adı gibi yiğit olur inşaallah ❣️
Popmum Bir eğitimci tanıdığım Yiğit ve efe isimlerindeki öğrencilerin genelde çoook yaramaz olduklarını söylemişti ben de çevremde gördüğüm Yiğit ve efelere dikkat ettim gerçekten de acayip yaramazlar laftan sözden oturdan anlamadan vur kır hepsi 🤣 bence Yiğit koymayın kafanız kaldırmayacaksa 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
ValideSultan Merveangel bence Umut çünkü yiğit te Türkçe karakter var ğ bu çocuk ilerde yurtdışı eğitim iş hayatı olursa yiit derler hoş olmaz bence