herseyeragmengulun kızlar selam ozel klınıge gıdııorum tetanoz için birşey söylemediler saglık ocagından ararlaraa yaptırmalı mıyım? kaçıncı haftada yapılıyor
kurkmantosuzmadonna herseyeragmengulun bebek hareketlerini hissetmeye başladığında yapılıyor. 19. Hafta demişlerdi ama aşı olmadığından 23 te yaptırmıştım.
nidosh herseyeragmengulun ilk gebelikte 18. Haftada yapıyorlar 20 de olabilir. Ama devlete dair bir kurumda gebeliği bildirmedilerse sağlık ocağı da sizi gebe izlem listesine almazlar ve sizi aramazlar.
nidosh herseyeragmengulun gebelik izlemi için aramaları lazımdı. Ben de 21 olmama rağmen tetanoz için aramadılar diye pazartesi sağlık ocağını aradım beni unuttunuz mu diye🤓bugün tetanoza çağırdılar
anneoluyorummm103 herseyeragmengulun 20.haftadan sonra arayıp çağıracaklarını söylediler 2 hafta bekledim aramayınca gittim direkt yaptılar 2.dozda bu ay sonu olucam
Angelaass herseyeragmengulun beni 21. Haftada çağırdılar. İki tetanoz varmış sanırım hangisini vurulacağım anlamadım seçmem gerekiyormuş