Mor-kelebek
Bence gidebilirseniz çok iyi olur. Orda emzirme yöntemleri, gaz çıkarma yöntemleri, beslenme vs aklınıza gelen ne varsa detaylıca anlatılıyor. Bizim doğru bildiğimiz şeyler yanlış, yanlış bildiğimiz şeyler doğru çıkabiliyor. İstersek 3 tane büyütelim her çocuğu buyutmek, farklı tecrübeler istiyor. Bence gitmenizde fayda var. İlerde buraya sormanıza gerek kalmaz bazı şeyleri orda öğrenmiş olursunuz 🌸