nevanur_srt 2 kere spinal sezeryan doğum yaptım inşallah 1 aya 3. Olacak. Ve ikisinde de normal doğum sancım vardı bilen bilir o sancı geldi mi sabit kalmak imkansızdır. Yine de o iğne hiç hiç hiç bir şey hissetmiyorsunuz. İğne bittikten sonra bir bacağımı sedyeye kaldırıp diğerini daha kaldırmadan uyuşuyordu. Sonrası zaten hiçbir şey hissetmiyorsun. Herşeye hakimsin bebeğini yüzüne koyuyorlar vs. Sonrasında 4-6 saat arası değişmekle yeme içme başlıyor. Anesteziyi atmak için bol bol nescafe ve bitter çikolata öneririm. İlk yürüyüş genelde de spinaldede zor. Sadece yürüyüşten önce yatağını hafif dikleştir organların yerine otursun, birde karnını tutan bir lohusa iç çamaşırı mutlaka edin yürüyüşün daha kolay olacak. Sonrasında da mutlaka koridorda yürü. Hem açılıyorsun hem şişlik olmuyor hemde ağrıların hafifliyor. Sezeryana gitmeden kayısı dut incir vs ama mutlaka içinde kayısı olan bir Hoşaf kaynat. Bardak bardak iç. Hem süt yapar hem gaz çıkışını kolaylaştırır. Birde emzirme yastığı mutlaka götür hastaneye yoksa emzirmek çok zor oluyor. Geçmiş olsun ❤️