Havin49_ hiç koku olmadı tabaklarda belki kullandığınız deterjanla alakalıdır bilemem diş kaşıyıcı da evde çeşit çeşit var hepsini kullanıyor özellikle şuan 13.5 aylık azı dişleri zor çıkıyor , oda termometresi kışın çok işimizi gördü ona göre giyindirdim tog tulum veya normal tulum malum biz yeni doğum yaptığımız için vücut ısımız farklı oluyor size kalmış bir şey hanımefendi sormuş ben cevap verdim işinizi görür veya görmez beni alakadar etmez 😆