Bugün doktora gittim, her şey yolunda çok şükür. Ama doğum belirtisi sıfır. Pazartesi bi daha gideceğim en geç 40+3de suni sancı deneyeceğiz ilerleme olmazsa son ihtimal sezaryen olacakmış..inşallah kendiliğinden sancılarım başlar öyle giderim doğuma dua edin kızlar, son haftalarda beklemek ne kadar sabırsızlık oluyomuş