minikari Kızlar bakarmısınız arasındaki fark ne biberon sayısı dışında anlamadım şuan 4 lü olan mantıklı 
Buseenuur minikari evet canım üstteki indirime girmiş sanırım bir emzik ve bir biberon fazlalığı var. Biberonlar aynı bir farkı yok
myangelson minikari emzik ve biberon farkı var galiba başka fark göremedim ben. Öteki cam desem o daha pahalı olur
minikari Hanfak Anladım kızlar 3 lü olanda büyükten küçüğe Küçük orta boy ve büyük biberon var 4 lü sette iki küçük iki orta boy biberon varmış acaba büyük biberon kullanışlı olurum yoksa orta boy yeter mi kararsız kaldım baya da indirimde şuan
annesininincitanesi minikari canım PP yazınca sağlığa zararsız plastik malzeme oluyor belki yukarıdaki 4 biberon 1 emzikli setin biberonlarında cam olanlar vardır o yüzden pp yazmıyordur. Alttaki 3lü setin tamamı plastik yanında PP yazıyor.
minikari annesininincitanesi Anladım kızlar 3 lü olanda büyükten küçüğe Küçük orta boy ve büyük biberon var 4 lü sette iki küçük iki orta boy biberon varmış acaba büyük biberon kullanışlı olurum yoksa orta boy yeter mi kararsız kaldım baya da indirimde şuan
minikari Anladım kızlar 3 lü olanda büyükten küçüğe Küçük orta boy ve büyük biberon var 4 lü sette iki küçük iki orta boy biberon varmış acaba büyük biberon kullanışlı olurum yoksa orta boy yeter mi kararsız kaldım baya da indirimde şuan
minikari edabolukbasi3- gördüm canım baktım birinde biberonun biri daha büyük emzik 4 numara 3 lü sette yani hangisini almak mantıklı acaba çok kararsız kaldım
edabolukbasi3- minikari bence 4 lüyü al pek bi fiyat farkı yok emzik ve biberon fırçasını her halukarda alcaksın zaten ama antikolik alsan daha iyi olur sanki gaz yapmayı önlüyor çünkü
Musilk-1 minikari yeni doğan yazanı alacaksın canım o mantıklı yukarıda arkadaş ürünün özelliklerini yazan yazı paylaşmış anladığım kadarı ile öbür set yeni doğan değil bilemedim