Zbyd3 çok zor bir süreç iyi anlıyorum seni aslında pozitif düşünmek gerekiyor strese girmemek için ama olmuyor ve sağlıklıysa her türlü bizimle beraber olacak değilse de Allah yanına alıyor ben onu anladım…ben her gebelikte asla ama asla kalkmazdım yasaktı bana tuvalete gidip hemen yatağa girerdim zil calsa açmazdım 2 buçuk litre suyumu hep eşim sabah hazır ederdi yemeğimi de aynı şekilde ama hep kaybettim yavrularımı sebebsiz şimdi ise dedim bu sefer kendime eziyet etmeyeceğim normal hayata devam edeceğim ani ve hızlı hareket yapmayarak çok şükür 10 haftaya kadar gelebildim umarım da öyle devam eder sende zamanla tecrübe edersin sadece duanı et inşallah sende bebeğine sağ Salim kavuşursun herhangi bir sıkıntı yaşamazsın 🙏🩷