caqlaa Karın ağrım geçmiyor bir türlü dün akşam kustum ishalde vardı şmdi ise karnım ağrıyor bi zararı var mıdır bebege acaba
kubrainan caqlaa bende tam beş hafta üç günlük hamileyim ve şiddetli karın ağrım var sabahtan beri ishal de başladı ne yapmam gerekir bilemedim üşütmekten olabilir diye düşündüm doktora gitsem mi kararsız kaldım
caqlaa staRmama acile gittim serum taktılar dün akşam o bulantımı ve ishalimi kesti ama bu seferde karın ağrım başladı
caqlaa staRmama karnımın üst bölgesinde ama acaba ishal olduğum için mi ağrıyor bende kendimi anlayamadım bugün
staRmama caqlaa gaz falan da olabilir canım takip et geçmezse gidersin yine karnını sıcak tutmaya çalış