Son adet tarihim 8 Temmuz ama yumurtlamam geç oldu biliyorum adetimin 24.günü yani 31 temmuzda yumurtlamam oldu. Çok şükür keseyi gördük 19 Ağustosta sonrasında da gittim kontrole bir sıkıntı yok dedi ama kaç haftalığım falan bir şey söylemedi 2 hafta sonra gel kalp atışı için dedi 10 eylülde gideceğim inşallah duyarız. Ben şimdi kaç haftalık oluyorum ?