Oğlum iki yaşında bezi bıraktık tuvalet harici her yere yapıyor çişini kakasını. Ayakta yapmak istiyor bezinede ayakta yapardı hep bebekliğinden beri. Ordan gelme bir alışkanlık. Nasıl oturup yapmasını sağlayacağım bilmiyorum tuvaleti gelince söylüyor ama hemen yapıyor yada tuvalete oturtuyorum tutuyor kalkınca yapıyor .