Seren21 37. Haftamdayım bende sadece 1 adet ilaç kullanıyorum.. doktorlar değerlerine göre ilaç takviyesi yapıyor. Mesela senle ben bir olamam. O yüzden ona veriyor bana neden vermiyor diye düşünme. Herkes farklı. E sen hiç araştırmadın mı yapılması gereken testleri? Anne olarak senin de bilinçli olman diye düşünüyorum..
3’lü test yaptırırsın artık