Herkese merhaba arkadaşlar iki gün önce hamilelik testi yaptım üç adet farklı markalarda hepsinde çizgi pozitifi gösterdi ama dün doktora gittiğimde henüz bir kese göremediği söyledi kan aldı kan sonucum yarın çıkacak yurt dışında olduğum için sizce hamile olabilir miyim ya da kimyasal gebelik dış gebelik gibi bir durum söz konusudur?????