sym27 Oğlumun doğum günü yani 5 Eylül tarihini bekliyorum doktorda test gününü o gün olarak söyledi 😊
yesildeniz_ Adenlinaav pozitif sonuç aldıktan sonra da adet sancıların, bel ağrıların olacak☺️ pozitif düşünün. Her şey gönlünüzce olsun
nur_x  hanımlar az silik pembe ben gözle görüyorum 13 gün regl sürecime sizce var mı 4 gündür sol kasık ağrım var bide mide bunaltısı
seynepon sym27 kaçıncı gününüzdü bugün benimde aşırı silik resim yükleyeyim siz de yükleyebilir misiniz