Hatice4136 bende bilmiyordum kids te sordum oradakilerin anlatmasıyla yaptım pamuk gibi ağızda dağılıyor , ilk önce etleri tencereye koy ve karıştır ateşi çok açık olmasın karıştırınca kapağını kapat 5 dk sonra tekrar karıştır suyunu salacak sonra suyunu çekecek suyunu çektikten sonra içine varsa tereyağ yoksa margarin ekle biraz rengi dönene kadar kavur sonra üstüne de ılık su koyuyprum düdüklüm yok korkuyorum , 1.5 saat kısık ateşte pişmeye bırakıyorum suyu azaldıkça ekliyorum saat yaklaşınca su eklemiyorum mükemmel oluyor tuzunu da en son atıyorum sertleşmesin diye