Minnosanne2904 Reglime 2 gün var 4 gün kala kan verdim beta 1.2 çıktı yükselir mi bilmiyorum ayaklarım çok üşüyor 1 haftadır bu bir belirti mi regl mi olacağım demir eksikliği var