Kızlarrrr öncelikle herkese hayırlı kandiller dilerim😍 bi oğlum var 1,5 yaşında ismi Umut Berat 2.ye hamileyim ve kız olduğunu öğrendim ☺️ sizce Defne ismi nasıl? İkinci bir işim koyup koymama arasındayım abimin var benim neden yok vs der mi acaba diye düşünüyorum 🥲 başka isim önerisine de açığım bu arada 🤍