Kızlar benim reglime 3 gün var.Tam olarak regl belirtileri taşıyorum.40 gün önce çikolata kisti ameliyatı oldum 7 cm bir kist aldırdım öncesinde çok denedik ama olmadı.ve ameliyattan sonra ki ilk ay yani bu ay içime kurt düştü dün kan verdim beta 518.Erken gebelik testi yaptım çok net bir şekilde çift çizgi çıktı.Şu an iki gün daha bekleyip sonra beta yükselişi normal mi ona baktıracağım.Kese vs ne zaman görünür kalp atışı kaçıncı haftada duyuluyor yardımcı olur musunuz 🙏