Kızlar bugün 39+1 olduk hiç ağrı sancı hissetmiyorum benim ağrı eşiğim çok yüksek 9 ay boyunca çok şükür çok hareketli geçti temizliğimi gezmemi her işimi kendim hallettim başından beri yürüyüşümü de yaptım bu son üç haftadır da yapılması gereken egzersizleri yapıyorum ağrı hissetmemem normal mi ne zaman gelecek bu kız 😂🥲 birde kız çocukları erken gelir bu kadar hareketli olma diye korkuttular beni başından beri 😂