Benim büyük kızımda sol kalçamin üstüne ağrı vuruyordu sabah 9 bi başladı ama öyle aman aman bi ağrı değil tabi ki aksam 10 da esim dedi sen iyi değilsin gel bi gidelim ama görünüş olarak çok iyiyim sadece oturuş pozisyonumu sürekli değiştiriyordum esim anlamış ordan hastaneye gittik açılmama bakıldı doktor dedi 7 cm açılma var hemen yatış ben şok oldum tabiki hemen doğuma aldilar gece 1.35 de dogum oldu 39+3 ile büyük kızımı doğurdum. Ben çok egzersiz yapardım ama normal doğum oldu