Sabina03 hayatım sitem deil,
Konuyu açan arkadaşların , nelere üzüldüğünü okumuşta olsaydın benim sayfama girip takip etmeden önce , öyle şeyler yaşamışlar ve öyle eziliyolar ki.. kendilerine yapılan saygısızlığa karşıda bi o kadar susuyolar ki.. napıcam dediklerinde, olması gerekeni yazıoyorum.
Sen sana karşı yapılan saygısızlığa ses etmeden aman kocam aman çocuğum yapıp sessiz kalabiliyorsan kal.
Ama ben kalamıyorum.
İnsanın önce insan olarak kendine değer vermesi kendine saygı duyması sevmesi gerektiğini anlatıyorum.
Biri demiş kocam şöyle yaptı, biri kaynanam, biri kayınbabam.. kimseyi kışkırtmıyorum yani. İnsan olarak , burda ki kızlarında kendilerine saygı duymasını ve kendilerine böyle zalimlikler yaptırmamaları gerektiğini yazıyorum.
Sanada ilk yorumda bu sayfada şahsına bişe demedim, bakireliğin iki bacak arasında olduğuyla ilgilide bişe demedim sen direkt saldırdın bana.tamamen normal bir şekilde sana yazmış olmama hakaret etmemiş olmama rağmen bana hakaret ettin.
Ben farklı bişe anlatmaya çalştım farklı algıladın, şimdide bana kızıp profilime girmişsin bakmışsın..
Ne deyim ki yani..
Uzun bile yazdım. Hadi eyv 🙋🏼♀️
Allah hayırlı sağlıklı kolay doğumlar versin inş.