Selamlar herkese. Çenesini dayamış dik bir şekilde kanala giremiyor dedi hareket yaptın mı dedi pek değil dedim elimden geleni yaptım desen ve hâlâ kanala yönelmemişse yapacak bir şey yok derdim dedi. Bir haftaya kadr hareketleri yap yoğun bir şekilde eğer hala aynı pozisyondaysa sezeryan pozisyonda gelişme varsa 41. Haftayı bekleriz dedi. Geçen haftaya göre kasılmalarım da başlamış bi umutlandım sonra moralim bozuldu. Hareketlere göre başı iner mi acaba ya?