Ayseozer35 Yaprakunallar canım seni üzmek istemem ama maalesef bu marka yalancı pozitif verebiliyor benim çok net bi şekilde pozitifti hem de 3 tane yaptım üçü de pozitifti ama hamile değildim
Yaprakunallar kisbebisi gölge silik görüyorum evirip ceviriyorum yine var emin oömak için attım görüntü kalitesi tam net değil ama
Ayseozer35 Yaprakunallar hepimiz aynıyız canım sen yine de umudunu kaybetme umarım bu ay olur olmazsa da en kısa zamanda olur inşallah 🙏
Yaprakunallar Ayseozer35 amiin insallah rabbim hepimize en kısa sürede sağlıklı bebekler nasip etsin insallah🎀
Yaprakunallar Nisannurr doktora gittim kan değerlerime baktı hormonlarıma baktı AMh fsh hepsine baktı hiçbir sorun yok normal dedi trioit 2.66 çıktı hamilelik için 2.5 altında olması gerekiyorumuş Brezilya cevizi başladım ben de günde bir tane
Ayseozer35 Yaprakunallar çok yüksek değil canım hiç korkma bu değer gebeliğe engel değil benim ilaçlarım fazla gelmişti geçen ay 0.002 ydi bu ay da 0.016 ama doktor yine de gebeliğe engel değil dedi
Yaprakunallar Ayseozer35 bu ay doktor bana vajina içine uygulanan antibiyotik verdi cleocin adı sanırsam 4 gün onu uyguladım bıraktıktan sonra 2 gün sonra ilişkiye basladım yumurtlama haftamdı iki seçenek var ya içimi temizledi daha iyi oldu yada antibiyotik olduğu için engelledi bu ay