[silindi]  1 gün gecikmeyle çıkan çizginin belirginliği bu şekilde kızlar. Regle 3 gün kala silik şekilde çıkmaya başlamıştı.
Eliz135 [silindi] hayırlı olsun canım ☺️ rabbim sağlıklı sıhhatli kucagina almayida nasip etsin inşallah 🥰 bizlere de dua et rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin inşallah 🤲
Mutlubiriol [silindi] Teste nasıl bakılır onu bile bilmiyorum burada görüyorum silik iki çizgiye bile hamile diyorlar ilk defa bu kadar net gördüm. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah Allah bize de nasip etsin 🍀🙏🐣
[silindi] [silindi] çok şükür🥹😍 böyle testleri görüp aşırı heves ediyordum çizgi göreceğim diye gözlerim kör oldu 2 aydır testlere bakmaktan. Binlerce şükür bu ay banada nasip etti Allahım 😍
october [silindi] ayy ben de hamile kaldıktan sonra elli tane test yaptım 🥲 sırf net çizgi görsün gözüm diye. flaşlarla, aspiratör ışığı altında arardım gölge çizgileri idrarı damlatır damlatmaz kıpkırmızı olmasına alışamadım bi süre :)
[silindi] meryys amiin inşallah bu güzel günde duamdır Allahım bekleyen isteyen herkesi sevindirain inşallah 🌸
Busyusad [silindi] canım hayırlısı olsun inşallah var bence Rabbim bu günün hürmetine hayırlısıyla sona kadar ulaşıp kucağına da almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 banada dua et nolur bu ay bende bu mutluluğu hayırlı bir şekilde yaşayayım inşallah isteyen herkese nasip olsun 🤲🏻
[silindi] Eliz135 çok teşekkür ederim. Allahım isteyen bekleyen herkese herkese nasip etsin inşallah bu güzel günde duamdır❤️😍
[silindi] october şuan ben öyleyim betada çıkmasına rağmen sabah gidip test altım yaptım. Sırf o pespembe çizgiyi göreyim diye çok çok güzel bir his Allahım isteyen herkese yaşatsın inşallah 🥰
devriminmujdesi @[silindi] @Ebruas @[silindi] @meryys @Ozgenurribo @Neva_aydn @Nevagibi @Lovebaby27 kızlar sağlık ocağında kan verdşm sonuç ne zaman çıkıyor biliyor musunuz? Yarın öğleden sonra dediler ama daha erken çıkma ihtimali var mı?
anneci-23 devriminmujdesi sağlık ocakları verdiğin günün bir sonraki günü çıkar canım mecbur onlarda devlet hastanesine gönderdikleri için