Babymom8 Haftaları yakın olan teyzoşlarımızla bilgi alışverişi yapma postu olsun neler yapıyosunuz belirtiler başladı mı beslenme düzeni olarak nasıl ilerliyorsunuz anlatın bakalım 🌸🤍
tekrarken Babymom8 bende 5+4 bugün 😊😊hayırlı olsun sağlıkla tamamlayıp kucağımıza almayı nasip eylesin Allah
Sevgiiss Babymom8 ben kaçım bilmiyorum son adet tarihim 26 Temmuz 😄 geçen cuma keseyi gördük tahminimce 4+4 idi yarın kontrolüm var bakalım
efnanhiraa Babymom8 6+6 olduk ara ara kasık ağrısı koku hassasiyeti var o kadar göğüsler ağrıyor başkada yok 😅
Jdjsjsksk En güzel haftalardasınız dilediğiniz her şeyi yiyin 🥹 ben bugün 7+6 oldum 1 haftadır yediğim her şeyi kusuyorum aşırı halsizlik var bu yüzden de umarım sizde olmaz ama yine de tadını çıkarın 🥲
Babymom8 Jdjsjsksk ay inşallah olmaz zaten çok iştahlı biri değilim neler yiyip içiyosunuz ben çalıştığım için düzenli kahvaltı bile yapamıyorum
Sevgiiss Babymom8 evet canım biliyorum ama benim 2 gün geç yumurtlama oldu ondan 5+2 olduğunu düşünüyorum
Jdjsjsksk Babymom8 çubuk kraker çorba ve patates haşlaması dışında çok bir şey yiyemiyorum şu an su bile çok zor içiyorum 🥲
Sevgiiss Babymom8 valla arada bir bulantı oluyor 2 gündür kusma oluyor . Şu an çok iyiyim mesela. Bulantım yok. Birde göğüslerim çok şiş emzirirken ilk dönem çok şişer aynı öyle canım başla da bir şeyim yok. Senin nasıl gidiyor
Sevgiiss tekrarken evet canım ovülasyon testi yaptım ama 14. Gün çatlamadı 2 gün sonra çatladı o yüzden 2 gün geridir diye düşünüyorum