Açılmamda hiç yok , o yuzden carı muayenesıde yapmıyor doktorum 17 eylül son günüm doluyor daha zaman var ama sizce gelir mi ? Hala bebegı cok yukarda hıssedıyorum. En son ki kontrolde kafasını kanala koymaya baslamıs demıstı ama ben herhangı bır baskı hıssetmıyorum orda. Sadece ayakları cok uzunmus kaburgalarımdakı acıyı hıssedıyorum tekmeledıkce. Nasıl olcak bu iş 🥲