Sblbrt kalca cikikligindan sag ve sol taraftan ameliyatliyim yuruyusumde bi sknti yok ama bacagimi o dogum masasina acamiyorum ameliyattan dolayi normak digum yaparsam ayagimin kayma ihtimali var oyuzden korkuyorm szaryen istyorum dogumdan snra yuruyemezsem bebegme nasil bakacm