anneci-23 Ftmn123- ay hadi hayırlısı olsun seninle beraber bende heyecanlıyım beraber geçirdik bu süreci :D
Ftmn123- Busyusad 10 Eylülde yapacağım eşim bugün alacak kız birde ben dün yaptım artık 1 hafta sonra yapayım diyorum ya iyi olmazmı?
Busyusad Ftmn123- inşallah hayırlısı ile pozitifi görürsün inşallah canım dua edicem senin için sende bana et lütfen Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻
Yaprakunallar babymom2026 bebe time yaptım bende sadece benim gördüğüm gölge verdi 🤣 adete 4 gün kala yapmıstım adet günüm ya yarın yada somraki gün