Arkadaşlar 39+3 günlük hamileyim 37. Haftaya kadar herhangi bir çatlama yaşamadım düzenli olarak da nemlendirdim birden çatlaklarım oldu son 5 gündür de inanılmaz kaşınıyor kaşımadan durmaya çalışıyorum fakat olmuyor çatlaklar kabarık sinek ısırığı gibi oldu önerebileceğiniz bir şey var mı inanılmaz rahatsız ediyorrr