gurs Çatlak önlemek için hangi kremleri kullandınız ve yağı kullandınız birde günde kaç defa nasıl kullandınız yardımcı olurmusunuz ? Ben bio-oil yağ aldım bide lierac krem önerdi doktor ama nasıl kullanıcam bunları
happyboy_ gurs bioil kullanıyorum ama ne kullanırsan kullan çatlayınca çatlıyorsun genetikmiş maalesef ki çatlaklarım var
prenseslerblogg gurs valla yavrum ben ilkinde herşeyi kullandım çok az da olsa çatladım ama böyle silik silikti bir arkadaşım hem kiloluydu çatlamazsın sen büyük ihtimalle dedim kız harita gibi olmuş çok şaşırdım benimki onun yanında hiç bişey şimdi ikinciye hamileyim sadece bebek yağı kullanıyorum çatlak olacaksa oluyor artıktedavisi var ama bu kadar kafaya takmamamıza gerek yok bence 💖
Gokturkmom_ gurs bio oil ,kakao özü yağı kremi ,Hindistan cevizi yağı dönüşümlü kullandım.12.haftada kullanmaya başladım ilk başlarda tek sefer kullanıyordum karnım büyüdükçe sıklaştırdım 0 çatlak ile doğum yaptım.
Senabal cansu2105 yeterli gelmiyor destekle canım ya lierac ile ya da alternatif başka bir losyon ile
Mucizemyoldaaa_ gurs bio oil kullanıyorum bende ama çatlağım oldu maalesef. Yinede kullanmaya devam ediyorum karnımı nemlendirip kaşınmasını önlemek için faydası da oluyor
gurs mucizebebegimmm nasıl kullandınız sadece göbekte mi kullandınız bu kaçla ve üst bacak kısımlarınara yediriyomusunuz oralardada genişleme oluyor ya çünkü ?
mucizebebegimmm gurs meme-bacak kısmı her yerime sürüyorum valla 😂 popo yanlar meme göbek iç dış bacaklar
annesininincitanesi gurs Ben biooili yatmadan önce lierac jeli de sabah ve öğlen saatlerinde tazeleyerek kullanıyorum gebeliğimin sanırım 20.haftasında falandım başladığımda. Şu an 31.haftadayım hala çatlağım vs yok çok şükür ama son 2 ayda kullanmama rağmen çatlayabilirim onun da farkındayım yani genetik biraz çatlak işi 🙏🏻
abc2026 gurs gurs organik hindistan cevizi yağı kullandım. Diger çatlak kremlerine göre fiyatı gayet makul. 52 kilo ile hamile kaldim 67 kilo ile dogum yaptim ve hic çatlagım olmadı
cdss gurs organik hindistan cevizi yağı kullanıyorum 24. Haftadayız daha erken muhtemelen ama henüz çatlamadım
abc2026 gurs evet ben wefood markası kullandım. Ayrıca yenilebilir oldugu icin agizdan da kullandim, kabızlık sorunu kalmiyor ve bagirsak florasini duzenliyor